Forever Young

Le girlssss
Tuesday 5 March 2013 ? 0 Atashinchi ?


Hi Assalamualaikum. So whatsup guys? Today is tuesday. Nothing special. But yup td keluar kejap dengan the girls ni. Syrr,ekin,fatin. Dahlah syr dgn ekin ni datang time aku tengah tidur. Nasib baik mak aku yang kejut. Tidak mmg tak ah aku nak bangun. Then dah bangun ajak diorang masuk rumah pe semua. Dah masuk rumah, dlm 10 minute mcm tu fatin datang, Haaa. lepas semua dah datang, masing masing bosan taktau nak buat apa. Aku pun suggest lah pergi keluar makan, Ye lah lapar gila kut baru bangun tidur. Hahahaaha. lepast aku pun pergi mandi siap-siap apa semua.

Lepas dah siap siap, plannya nak ke maju ahmad je. Bila dah sampai maju ahmad, taktahu nak makan apa, so kitorang just order air. Btw!! kat maju ahmad guess what aku terserempak dgn siapa? Hahahaha paan,mikhail,ayub and the gang je, Ekekeke. Okay! back to the story. Ha after order air, kitorang taktahu nak makan apa. Syr lah yg tetiba cakap dia nak chicken chop. Ekin pula cakap kalau nak makan chicken chop better kat tree steak house or ayeem burger, S kitorang pun beredar dari maju ahmad nak ke ayeem jelah sebab ayeem burger dkat sikit. Bila dah sampai ayeem burger, diorang ni pula kata better makan tree steak house. Hahaha so kitorang pun pergi lah tree stek house makan pe semua. Snap picture mcm org gila. So yeah. I'm having so much fun today. Gtg! byeeee xoxo! :*



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


Selena gomez // Love will remember